ରଙ୍ଗ ତୂଳୀ ରଙ୍ଗ ତୂଳୀ
ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସପ୍ତରଙ୍ଗର ଓଢଣା ଟାଣି ଶ୍ରାବଣ ର ନୀଳ ଆକାଶରେ ମୌନାବତୀ ମନେ ମନେ ଆଙ୍କି ଚାଲେ... ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସପ୍ତରଙ୍ଗର ଓଢଣା ଟାଣି ଶ୍ରାବଣ ର ନୀଳ ଆକାଶରେ ମୌନାବତୀ ମନେ ମନେ ଆଙ୍କି ...
ହସେ କାଶତଣ୍ଡି ହସେ କାଶତଣ୍ଡି
ପ୍ରେମର ଅର୍ଥ ପ୍ରେମର ଅର୍ଥ
ଦେହର ନଈ ଶୁଖି ଯିବ ସମୟର ପ୍ରଚଣ୍ଡ ଗ୍ରୀଷ୍ମରେ ଦେହର ନଈ ଶୁଖି ଯିବ ସମୟର ପ୍ରଚଣ୍ଡ ଗ୍ରୀଷ୍ମରେ
କ୍ଷେତେ କ୍ଷେତେ ବୀଜ ଅଙ୍କୁରଣ ହେବ ତୁମ ପହିଲି ପରଶେ ମେଘମାଳା ସଙ୍ଗେ ଆସ ତୁମେ ବର୍ଷିଯାଅ ମୋ ଭାରତ ବର୍ଷେ ॥ କ୍ଷେତେ କ୍ଷେତେ ବୀଜ ଅଙ୍କୁରଣ ହେବ ତୁମ ପହିଲି ପରଶେ ମେଘମାଳା ସଙ୍ଗେ ଆସ ତୁମେ ବର୍ଷିଯାଅ ମ...